Üzletvezető

Bevezető

Csapatvezetőként arra ösztönzi a csapattagokat, hogy minden vendégünknek tökéletes kávéélménye legyen. Felelősséget vállal, hogy minden csapattag betartja a márka elvárásokat, biztosítja, hogy az üzletet minden alkalommal a standardeknek megfelelően nyitják és zárják. Biztosítja, hogy a COSTA check ellenőrzésen a csapat és a bolt legalább 90% eredményt ér el, a keletkező hibákat azonnal orvosolják, hogy a vendégek élménye nehogy sérüljön. Teljes mértékben felelősséget vállal a megfelelő rendelési mennyiségekért, azért, hogy a raktárkészlet rendben legyen, a termékeket FIFO-zzák, és mindig tökéletes termékeket kapnak a vendégek, tökéletes körülmények között.   Biztosítja, hogy a boltban dolgozó kollégák a kasszát hatóságilag előírt módon kezelik (blokkot adnak, illetve nem alakítanak ki kasszahiányt), az esetleges előforduló hibákat azonnal szankcionálja. A kulcsfontosságú információkat kommunikálja csapattal, használja a legfontosabb kommunikációs eszközeinket: kommunikációs tábla, csapatmeeting, napi papírok. Tökéletesen kezeli a vendégek panaszait.  Biztosítja, hogy a boltban található marketinges eszközök a központilag előírt, frissített anyagok. Biztosítja, hogy a boltjában a megfelelő ember dolgozik a megfelelő pozicíóban, a műszakokat úgy alakítja, hogy a vendégeknek mindig tökéletes kávéélményben legyen részük. A csapatába a megfelelő embert, kiképezi, továbbképzéseket tart neki annak érdekében, hogy minél hatékonyabban tudjon fejlődni, így biztosítva azt, hogy a vendégek mindig megfelelő hozzáállású baristától, tökéletes terméket kapnak. A bolt üzleti eredményeinek kimutatása akcióterv készítés és végrehajtás, folyamatos tervezés, hogy minden évben jobb eredményeket érjen el a bolt. A terület másik üzletvezetőivel dolgozzon együtt, hogy megosszák a jó és rossz példákat egymással, és így sikeresebbek legyenek együtt. Ha szükséges, a segítő szerep alkalmazása műszak közben,  minden egyes feladat elvégzése, amit a Barista és a Barista Maestro munkakörleírás tartalmaz.

 

 Főbb feladatok, munkák
  • Üzletvezetőként a bolt teljes körű munkájáért, működéséért fejlődéséért felelsz. A Costánál ez nem az irodában dől el, Üzletvezetőink vezetik a csapatukat.

Csatlakozz Üzletvezetőnek a Costa Coffee hálózathoz! Európa legkedveltebb kávézó márkája Üzletvezetőket keres Budapesti üzleteibe!

Üzletvezető
Az álláshoz tartozó elvárások
  • Rajtad múlik, hogy a tökéletes beosztással és a csapatod vezetésével mindig teljesíteni tudjuk a vendégeink elvárásait.
  • Te rendelkezel a bolt árukészletével, csak friss alapanyagból lehet tökéletes italt készíteni.
  • A bolt szakmai vezetőjeként, ha kell, képzésekkel segíted és motiválod a csapattagokat.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
  • Kávézói-vendéglátás területen szerzett legalább 1-2 éves vezetői tapasztalat.
Amit kínálunk
  • Versenyképes fizetés, amely leginkább a bolt értékesítésén múlik.
  • Ezen kívül havonta extra juttatásokat kapsz, amennyiben a boltod megfelel az elvárásoknak.
  • Számunkra fontos az elégedett, motivált vezető, mert csak ő tudja úgy kiszolgálni a vendégeinket, hogy az elégedetten visszatérjen.
Jelentkezés
Jelentkezési határidő: folyamatos nyitott pozíció

Küldd el önéletrajzodat a karrier@costahungary.hu e-mail címre, a tárgyba írd bele: Üzletvezető leszek